Skip to main content

🌇 Seminari sobre integració d’energies renovables a la ciutat

📅 6 de maig de 2025
📍 Las Naves

El passat 6 de maig vam celebrar un nou seminari de transferència de coneixement entre la Càtedra de Transició Energètica Urbana de la UPV, la Fundació València Clima i Energia (VCE), la Fundació València Innovation Capital (VIC) i altres actors clau de la transició energètica a València.

En aquesta ocasió, la trobada va estar dedicada a la integració d’energies renovables en entorns urbans, amb l’objectiu d’acostar els últims avanços de la investigació a la seua aplicació pràctica a la ciutat.

📝 Presentacions de la sessió

  • Comunitats energètiques i flexibilitat en un entorn altament electrificat (UPV)
  • Potencial de la fotovoltaica en façanes verticals (UPV)
  • Estat actual de les Comunitats Energètiques Locals (CEL) a València i els autoconsums massius per a l’Ajuntament (VCE)

Aquests seminaris de transferència busquen generar un espai estable de diàleg i col·laboració, que ens permeta compartir aprenentatges i explorar sinergies per a accelerar la transició energètica urbana.

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.