Vols conéixer les últimes tendències de l’ocupació verda a la ciutat?

En esta trobada podràs posar-te al dia així com expressar les teues necessitats i proposar solucions per a enfrontar el repte de l’ocupació per a la transició verda.

La Càtedra de Transició energètica urbana de la ciutat de València i el grup de treball sobre l’ocupació verda de l’ajuntament de València (IVE, Labora, UGT, València Activa, Les Naus, València Clima i *Energia, UPV, KVeloce) perseguixen diversos objectius amb este esdeveniment: presentar els resultats del primer estudi sobre l’ocupació verda la ciutat, donar a conéixer iniciatives per a fomentar l’ocupació verda i debatre sobre els reptes i el futur de l’ocupació verda a la ciutat.

Este 30 de Maig, de 13.30 a 18.30 comptarem amb una variada plètora d’assistents des de l’inici de l’esdeveniment, incloent-hi la taula redona:

Carla Montagud-Montalvá, Directora de la Càtedra de Transició Energètica Urbana i Subdirectora de Desenvolupament Sostenible a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de la Universitat Politècnica de València (UPV).
Joaquín Longares Penadés, delegat comercial d’Iberdrola en la Comunitat Valenciana i Murcia.
Rosa Maria López Pérez, Subdirecció general de formació personal per a Labora. Servici Valencià d’Ocupació i Formació.
Mari Carmen Martin Lloris, responsable de l’Àrea d’Ús de la Comunitat Valenciana ONG Cesal.
Rafael Castillo Devis President de ASELEC, Associació d’Empreses d’Instal·lacions Elèctriques, Telecomunicacions i Energies Renovables València.
Bruno Sauer, CEO de Green Building Council Espanya.
Mireia Ballester, Directora de Projectes *BECSA.
Teresa García Muñoz, Neitin Sostenibilitat 360, cooperativa Valenciana.

13.30 – 15.00:  ESMORZAR – NETWORKING

15.00 – 15.30: BENVINGUDA

– Carlos Mundina, Regidor de Millora climàtica, Ayto València

– Ángel Ortiz, Director de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial UPV

– Carmina Gil, Cap del Servici Integrat d’Ocupació UPV

– José Luis Alapont, Director de l’Àrea de Transició Verda UPV

– Carla Montagud , Directora Càtedra Transició Energètica Urbana de la  UPV

15.30 – 16.00: Estat de l’ocupació Verda a la ciutat de València

Introducció del grup d’ocupació  verda , Alba Matamoros, KVeloce

Presentació de l’estudi sobre l’ocupació verda de la ciutat de València. Institut Imedes

16.00 – 17.00: INICIATIVES PER A L’OCUPACIÓ  VERDA

Elisa Peñalvo, Carla Montagud, UPV. Innovar en la formació per a l’ocupació verda
Joaquín Longares, IBERDROLA, El portal Global Green Employment
Rosa Maria López Pérez, LABORA , Forma’t en verd amb LABORA: iniciatives formatives per a les empreses i els seus empleats”
Mª Carmen Martin Lloris. Responsable Àrea d’Ocupació Comunitat Valenciana CESAL. Programes d’inserció verda per a instal·lacions solars fotovoltaiques

Modera: Maria Horness València Activa

17.00 – 17.30 : PAUSA- CAFÉ

17.30 – 18.30: Taula redona: reptes i futur de l’ocupació verda

Rafael Castillo, ASELEC, Associació d’Empreses d’Instal·lacions Elèctriques, Telecomunicacions i Energies Renovables de València
Bruno Sauer,  Green Building Council España
Mireia Ballester, Grup BECSA
Teresa García Muñoz, Cooperativa Neitin
Mariola AVAESEN

18.30 h ACOMIADADA I  TANCAMENT

Fes que els principals agents  de formació i ocupació de la  Comunitat Valenciana i la  ciutat de València escolten  les teues necessitats i possibles  solucions.

No t’ho perdes este 30 de Maig de 13:30H a 18:30H en la Sala d’actes de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial, Universitat Politècnica de València (UPV). 📍

Registra la teua assistència ací: 👇