Skip to main content

Els ajuntaments, claus en la transició cap a 2030

El passat 22 d’octubre de 2025, es va celebrar a l’espai Fizz Hub (València) la jornada “Ajuntaments cap a 2030: Reptes i Oportunitats”, organitzada pel Clúster d’Energia de la Comunitat Valenciana.
La trobada va reunir representants institucionals, empreses i persones expertes per a reflexionar sobre el paper dels municipis en la transició energètica i el desenvolupament sostenible.

La nostra directora, Carla Montagud-Montalvá, hi va participar amb la ponència “Cap a una València Sostenible: Càtedra de Transició Energètica Urbana”, en la qual va mostrar les principals línies de treball de la Càtedra i les propostes que impulsem per a aconseguir una ciutat més sostenible i descarbonitzada.

Va ser una jornada molt enriquidora, que va permetre compartir experiències, conéixer iniciatives d’altres entitats i obrir noves vies de col·laboració davant els reptes que afronten els ajuntaments en l’horitzó 2030.

 

     

Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.