Cicle de seminaris Innovació, Tecnologia i Transicions a la Sostenibilitat 2021

El 18 de febrer comença el cicle de seminaris sobre Tecnologia, Innovació i Transicions a la Sostenibilitat organitzat per la Càtedra de Transició Energètica Urbana UPV-Las Naves i l’Institut Ingenio CSIC-UPV.

El cicle constarà de 4 seminaris, i es desenvoluparà en format virtual.

El programa és com segueix:

18 febrero: Una hoja de ruta óptima para descarbonizar el sector energético europeo y español en el horizonte 2050. Gonzalo Sáenz de Miera, Director de Canvi Climàtic d’Iberdrola.

11 marzo: “La ciudad autosuficiente”. Vicente Guallart, Principal de Guallart Architects, Fundador de l’Institut d’Arquitectura Avançada de Catalunya i Director de Valldaura Labs.

8 abril: “El reto de la infraestructura urbana en la época del cambio climático”. Vanesa Castán Broto, Catedràtica d’Urbanisme Climàtic de la Universitat de Sheffield.

29 abril: “Salud y cambio climático”. Aline Chiabai, Investigadora del Basque Centre for Climate Change.

Els seminaris abordaran el rumb de la transició energètica i els canvis que aquesta provocarà en les ciutats.
Tots els seminaris tindran lloc a les 12:00 (hora peninsular espanyola).
La inscripció es realitza en: bit.ly/seminarios21